Skip to main content

Posts

Penktoji kursų diena

 Deja, bet štai ir išaušo paskutinioji kursų diena. Liūdna, kad greit teks išvykti, tačiau šiandien dar turime daug ką nuveikti. Pats metas pasitikrinti, ko išmokome per šią savaitę ir kaip šiuos įgūdžius bei naujas žinias galime pritaikyti praktikoje. Mūsų šios dienos užduotis - sukurti pamokos planą pagal visus šią savaitę aptartus aspektus - inkliuzyvimas mokymas, mokymosi patalpa, užduotys, jų diferencijavimas, individualizavimas, pagalba specialiųjų poreikių turintiems vaikams, kiek procentų pedagogikos/andragogikos Rašėme planą, skirtą 3-ios klasės mokiniams, apjungiant pasaulio pažinimą, susitelkiant ties žmogaus kūno dalimis. Sugalvojome įvairių mokymo metodų, juos pritaikėme įvairiems mokinių mokymosi stiliams, aptarėme vertinimą ir užtikrinimą, kad visi moksleiviai suprastų temą. Vėliau šį pamokos planą pristatėme visiems. Štai ir viskas! Džiaugiamės nuostabiu ESMOVIOS priėmimu, turiningais kursais ir puikia patirtimi. Tikrai išmokome daug naujo, pasidalinome gerąja patirtimi
Recent posts

Ketvirtoji kursų diena. Apsilankymas "Gencana" mokykloje

 Ketvirtoji diena ir išvykstame iš kursų vietos bei keliaujame į priemestyje esančią "Gencana" mokyklą, kuri dirba pritaikydama inkliuzinius metodus. Vos tik atvykus mus nustebino ir nudžiugino didelės atviros erdvės lauke, kuriose moksleiviams vyksta pamokos, jie taip pat gali savarankiškai mokytis ir ilsėtis lauke.  Mokykloje mokosi net ir patys mažiausiai vaikai (ten veikia darželis) iki pat vyresniųjų klasių. Toks tęstinumas leidžia užtikrinti ypatingą dėmesį mokiniui, jo autonomijos skatinimą bei aukštos klasės mokymą, pritaikytą individualiam mokiniui. Šioje mokykloje vaikai skatinami skaityti nuo pat mažumės, todėl visoje mokykloje įrengti skaitymo kampeliai ir bibliotekos. Mokykla dažnai naudojami projektinio mokymo metodai, juos moksleiviai atlieka kiekvieną trimestrą, o darbai visuomet eksponuojami mokyklos erdvėse. Taip pat, ypač įtraukiami tėveliai ir jų indėlis yra be galo svarbus.   Klasės naujoviškos, tačiau IT įrankių nėra tiek daug, kiek tikėtasi. Mokykla kai

Trečioji kursų diena

 Darbus tęsiame ir trečiąją dieną. Šįkart susitelkėme ties edukacinių inovacijų technologija. Klausėmės aiškinimų apie pedagoginius modelius, kaip struktūruoti pamokų erdvę ir kaip ją maksimaliai išnaudoti moksleivių naudai. Atkreipėme dėmesį į mokytojo-pedagogo vaidmenį ir kaip svarbu juo pasikliauti ir padėti suteikti vaikui visą reikalingą pagalbą. Negalėjome pamiršti ir šeimos vaidmens, kaip svarbu įtraukti ją į mokinio ugdymo ir kokia kertinė dalis gali būti šeima siekiant įtraukaus vaiko gyvenimo mokykloje. 

Antroji kursų diena

 Antroji kursų diena buvo išties turininga. Tik atėjus į auditoriją mūsų laukė paruoštos įvairios kortelės, šiaudeliai, virvutės ir kt. Dėstytoja Catalina papasakojo, kad mums reikės "statyti" žmogaus smegenis ir traukiant korteles su gyvenimo įvykiais atitinkamai pridėti stabilumo ar kaip tik iššūkių. Užduotis iš tiesų nelengva, tačiau nepaprastai įdomu buvo ieškoti būtų kaip tas "smegenis" sustiprinti ir padėti vaikui išgyventi gyvenimo įvykius. Vėliau individualiai su dėstytoja analizavome mūsų atvejį, dalinomės įžvalgomis, kaip padėti šiam konkrečiam žmogui su jo išgyvenimais, sunkumais ir laimėjimais, kaip jį integruoti į mokymo procesą ir kaip suteikti visokeriopą pagalbą.  Po individualaus aptarimo mokėmės apie funkcionalumą ir jo sampratą, žmogaus vystymąsi bei kaip mokinio dalyvavimą ugdymo procese paversti reikšmingu taikant įvairesnius metodus ir atsižvelgiant į mokinio stiprybes bei sumažinant nesėkmių galimybes. Šiandien padirbėjome nemažai, rytoj darbu

Pirmoji kursų diena

 Į Esmovia atvykome anksti ryte, kur mus pasitiko Clemence, kuri papasakojo apie Valensiją, jos ypatumus, tradicinį festivalį Fallas, bet svarbiausia, apie viso mobilumo eigą ir planus.  Susipažinome su kursų kolegomis iš Rumunijos ir Lietuvos. Taip pat, susipažinome su dėstytoja Catalina Morales Murillo, kuri mus lydės visą savaitę ir dalinsis savo žiniomis ir įžvalgomis. Įžanginėje dienoje susipažinome tarpusavyje, dalinomės savo sunkumais ir patirtimis tarpusavyje. Supratome, kad iššūkiai, su kuriais susiduriame yra universalūs nepriklausomai nuo šalių ar mokyklos specifikų ir radome daug bendrų taškų.  Vėliau, dėstytoja Catalina papasakojo apie specialiųjų poreikių turinčius vaikus, kuo skiriasi integracija ir inkliuzija, kaip svarbu yra kitokius mokinius įtraukti į bendrą ugdymo procesą, kad jie yra neatskiriama jo dalis ir kaip svarbu tai pastebėti ir skatinti jų individualumą, pabrėžiant jų stiprybes.  Kiek vėliau bandėme išsiaiškinti, kiek mokykla kaip institucija, kaip mokyklo

Keliame sparnus į Valensiją

 Na štai ir išaušo didžioji diena! Trys projekto dalyvės anglų kalbos mokytoja Viktorija Juodytė, geografijos mokytoja Dovilė Gaidelytė ir pradinių klasių mokytoja Ina Viskontaitė kelia sparnus ir išvyksta į Valensiją, kurioje net 5 dienas semsis gerosios patirties Esmovia organizuojamuose kursuose "Inkliuziniai metodai klasėje". Kelionė laukia netrumpa, tačiau noras sužinoti kuo daugiau, mus tik ir veda į priekį!

Pristatome savo projektų Tarpautinėje projektų mugėje

 Šiandien dalyvavome VII-oje Tarptautinėje švietimo įstaigų projektų parodoje ir mini mokymuose "Projektų mugė 2022", kurią organizuoja Klaipėdos Gedminų progimnazija kartu su Edukateka. Šioje mugėje mūsų projekto darbo grupės atstovė Viktorija Juodytė pristatė mūsų projektą apie inkliuzinius metodus. Projekto dalyviai taip pat klausėsi apie kitus projektus bei įvairias švietimo naujoves. Pasisėmeme naujos patirties ir pasidalinome savo projekto metu įgytomis žiniomis.