Birželio 21 dieną projekto darbo grupė , psichologė Jurgita Kadagienė ir anglų kalbos mokytoja
Viktorija Juodytė bei gimnazijos pavaduotoja Raimonda Garšvaitė kartu su Klaipėdos rajono švietimo centru suorganizavo vakarų
regiono konferenciją, skirtą pranešimams apie darbą su specialiųjų poreikių
turinčiais mokiniais bei gerosios patirties, įgytos šio Erasmus+ projekto metu, sklaidai.
Erasmus+ KA101 projekto ,,Inovatyvių metodų taikymas mokymo procese dirbant
su specialių poreikių turinčiais mokiniais - IMAM" projekto vadovė ir gimnazijos psichologė Jurgita Kadagienė
susirinkusiems klausytojams pristatė patį projektą ir jau įgyvendintas veiklas. Buvo pasidžiaugta jau įvykdytais darbais, gimnazijos bendruomenė supažindinta su projekto eiga ir paskutiniais darbais.
Mūsų gimnazijos anglų kalbos mokytoja Viktorija Juodytė parengė
pranešimą „Kaip padėti nerimastingiems mokiniams“, kurio metu pabrėžė mokymų metu Valensijoje įgytą patirtį, jog svarbu suprasti mokinį ir jam padėti tokiais būdais, kokie jam ir tinka, bei kurti tokią mokymo(si) aplinką, kad mokinys jaustųsi saugus ir priimtas, o tada ir jo akademiniai pasiekimai bus geresni.
Dizaino mokytoja Žana
Vilks savo pranešime plačiau papasakojo apie inkliuzinių metodų svarbą dirbant
su specialiųjų poreikių turinčiais mokiniais. Tai dar kartą įrodė inkliuzinių metodų būtinumą ugdymo procese.
Konferencija tęsėsi pranešimais,
kurių metu Erasmus+ projekte dalyvavusios mokytojos dalinosi gerąja patirtimi,
įgyta mobilumų metu. Geografijos mokytoja Dovilė Gaidelytė pristatė inkliuzinių
metodų praktiką užsienio mokyklose, papasakodama įspūdžius apsilankius
Valensijos mokyklose. Ji pabrėžė mokyklose akcentuojama savarankiškumą bei autonomiją, bet tuo pačiu ir puikiai sudaromas galimybes visiems mokiniams būti svarbia bendruomenės dalimi.
Kūno kultūros mokytoja Loreta Gudaitienė ir etikos
mokytoja Jadvyga Ogintienė pasidalino išmoktais kūno terapijos metodais
inkliuziniame ugdyme, kuriuos konferencijos dalyviai galėjo išbandyti
praktiškai. Jos paminėjo atsipalaidavimo svarbą ir mokiniams, ir mokytojams, kaip svarbu įsiklausyti į savo emocijas ir jas mokėti atpažinti, kas be galo svarbu dirbant su specialiųjų poreikių turinčiais mokiniais.
Pradinių klasių mokytoja Ina Viskontaitė pasidalino gerąja
patirtimi vedant integruotas pamokas, pristatydama projekto dalyvių vestas
atviras pamokas. Šios pamokos buvo puikus įrankis dalintis savo gerąja patirtimi su kolegomis, parodyti, ko mes išmokome viso projekto ir kursų Valensijoje metu.
Šios konferencijos metu visi dalyviai įsitikino kaip svarbu
nuolat mokytis ir tobulinti savo kompetencijas, semtis geros patirties iš
kolegų ir projektų tam, kad galėtume siekti kiekvieno savo mokinio sėkmės ir
tobulėjimo. Džiaugiamės, galėdamos pasidalinti savo įgytomis žiniomis ir patirtimi, įgyta viso šio projekto metu.
Comments
Post a Comment