Skip to main content

Integruota etikos ir kūno kultūros pamoka "Ar pažįsti savo emociją?"

 Birželio 10d. buvo pravesta atvira integruota kūno kultūros ir etikos pamoka 5a ir 5b klasėms „Ar atpažįstu savo emociją"? Mokytojos Loreta Gudaitienė ir Jadvyga Ogintienė dalinosi patirtimi, kurią įgijo Erasmus KA101 projekte "Inovatyvių metodų taikymas mokymo procese dirbant su specialių poreikių turinčiais mokiniais - IMAM. Penktokai buvo suskirstyti i dvi grupes ir prieš pradedant aktyvias estafetes, visi turėjo pasakyti kokią emociją dabar išgyvena. Pasibaigus estafetėms vėl buvo klausiama kokią emociją išgyvena laimėjusi grupė ir kokią - pralaimėjusi. Visi mokiniai atpažino ir nuoširdžiai išsakė savo emocijas. Tada mokytojos pritaikė "Kamuoliuko išmetimo" metodą, su kuriuo susipažino projekto seminare. Šio metodo pagalba galima lengviau susitvarkyti su savo emocijomis ir tarsi kamuoliuką išmesti susikaupusias neigiamas emocijas. Apsiraminę ir išmetę visa, kas bloga, penktokai,susėdę ratu, vienas kitam turėjo parašyti kažką gražaus ir gero. Labai džiugu, kad visi vienas kitam surado tikrai nuoširdžių ir gražių žodžių. Smagu buvo matyti šypsenas vaikų veiduose. Pamokos pabaigoje vaikai puikiai įvertino pamoką ir savo darbą. 




Comments

Popular posts from this blog

Projekto pabaiga

 Sunku patikėti, bet štai ir paskutinė projekto diena... Net neįtikėtina, kiek daug visko padaryta - projektas pristatytas gimnazijai, atlikta dalyvių atranka, anglų kalbos kursai, kultūrinio pasirengimo veikla, mobilumo veiklos, atvirų pamokų vedimas ir organizavimas, konferencijos organizavimas, projekto rezultatų sklaida, pozityvios nuotaikos žiūrint į ateitį ir taikant projekto metu įgytą patirtį ir tolimesnėje profesinėje veikloje. Dėkojame darbo grupei, dalyviams, mokyklos administracijai, kiekvienam mokytojui, kuris dalyvavo stebėdamas pamokas, konferencijoje, įdėmiai klausėsi patirčių iš mobilumo, noriai domėjosi dalyvių įgytomis žiniomis. Tik kartu su visa bendruomene galime kažką pakeisti ir tobulinti, o visi projekto dalyviai būtent to ir siekė ir sistemingai darė. Džiaugiamės projekto sėkme, įgyta patirtimi ir visomis įvykdytomis veiklomis! 

Pristatome savo projektą gimnazijai ir bendruomenei

Spalis tikrai buvo darbingas! Mūsų darbo grupė pristatė projektą gimnazijos bendruomenei metodinės tarybos posėdyje. Skaidrių pagalba koordinatorė Jurgita Kadagienė ir anglų k. mokytoja Eglė Ruokė papasakojo apie projekto tikslus, prasmę, veiklas ir būsimą dalyvių atranką bei jos kriterijus. Kvietėme mokytojus būti kuo aktyvesniais ir nepraleisti puikios galimybės tobulinti savo pedagogines kompetencijas ir žinias, bei tobulinti anglų kalbos įgūdžius .  Taipogi kvietėme sekti mūsų projekto eigą ir naujienas šiame puslapyje.  Tame pačiame posėdyje mokytojai išgirdo ir apie ES platformas bei eTwinning. Sužinojo kaip galima šias platformas panaudoti mokymo procese ir profesiniame tobulėjime. Jas pristatė Viktorija Juodytė. (matoma nuotraukoje) Kadangi apie mūsų projektą būtina žinoti ne tik mokyklos bendruomenei, išsiuntėme el.laiškus ir miesto savivaldybei bei švietimo ministerijai, pristatydami projektą ir jo tikslus. Taipogi reikėjo kurti dalyvių atrankos anketą, sudaryt

Integruota kūno kultūros ir geografijos pamoka “Kalnai, alpinizmas ir laipiojimas”

Tęsiame projekto metu įgytų metodų taikymą ir šįkart mokytis geografijos ir kūno kultūros teko pakilti labai aukštai.  Kas iš tiesų yra kalnas? Kuo skiriasi alpinizmas ir laipiojimo uolomis sportas? Visą tai 10-kai sužinojo integruotoje edukacinėje kūno kultūros ir geografijos pamokoje, kuri vyko Scala Dream laipiojimo uolomis centre. Susipažinę su didžiausiais kalnais jų geografine padėtimi mokiniai turėjo galimybę įsivertini savo fizinį parengtumą laipiojime, kuriame sėkmingai kopė į aukščiausius taškus pasitelkdami drąsą ir ištvermę.