Projekto dalyvės anglų kalbos mokytoja Viktorija Juodytė ir psichologė Jurgita Kadagienė ir toliau siekia geros mokinių savijautos ir pradeda vesti tęstinį pamokų ciklą apie emocinę vaikų sveikatą, tęsiant projekto įtaką mokinių savijautai. Šįkart kalbame apie streso valdymą ir minčių restruktūrizaciją 10okams. Moksleiviai analizavo konkrečias stresą keliančias situacijas, mokėsi keisti savo mintis iš negatyvių į pozityvias, išbandė relaksacines technikas, įžeminimo metodus ir kt. Projekto dalyvės tikisi ir toliau tęsti šias veiklas, kad projektas turėtų tęstinumą ir tikrų pojūčių mokykloje.
Spalis tikrai buvo darbingas! Mūsų darbo grupė pristatė projektą gimnazijos bendruomenei metodinės tarybos posėdyje. Skaidrių pagalba koordinatorė Jurgita Kadagienė ir anglų k. mokytoja Eglė Ruokė papasakojo apie projekto tikslus, prasmę, veiklas ir būsimą dalyvių atranką bei jos kriterijus. Kvietėme mokytojus būti kuo aktyvesniais ir nepraleisti puikios galimybės tobulinti savo pedagogines kompetencijas ir žinias, bei tobulinti anglų kalbos įgūdžius . Taipogi kvietėme sekti mūsų projekto eigą ir naujienas šiame puslapyje. Tame pačiame posėdyje mokytojai išgirdo ir apie ES platformas bei eTwinning. Sužinojo kaip galima šias platformas panaudoti mokymo procese ir profesiniame tobulėjime. Jas pristatė Viktorija Juodytė. (matoma nuotraukoje) Kadangi apie mūsų projektą būtina žinoti ne tik mokyklos bendruomenei, išsiuntėme el.laiškus ir miesto savivaldybei bei švietimo ministerijai, pristatydami projektą ir jo tikslus. Taipogi reikėjo kurti dalyvių atrankos anketą, sudaryt
Comments
Post a Comment