Ketvirtoji diena ir išvykstame iš kursų vietos bei keliaujame į priemestyje esančią "Gencana" mokyklą, kuri dirba pritaikydama inkliuzinius metodus.
Vos tik atvykus mus nustebino ir nudžiugino didelės atviros erdvės lauke, kuriose moksleiviams vyksta pamokos, jie taip pat gali savarankiškai mokytis ir ilsėtis lauke.
Mokykloje mokosi net ir patys mažiausiai vaikai (ten veikia darželis) iki pat vyresniųjų klasių. Toks tęstinumas leidžia užtikrinti ypatingą dėmesį mokiniui, jo autonomijos skatinimą bei aukštos klasės mokymą, pritaikytą individualiam mokiniui. Šioje mokykloje vaikai skatinami skaityti nuo pat mažumės, todėl visoje mokykloje įrengti skaitymo kampeliai ir bibliotekos. Mokykla dažnai naudojami projektinio mokymo metodai, juos moksleiviai atlieka kiekvieną trimestrą, o darbai visuomet eksponuojami mokyklos erdvėse. Taip pat, ypač įtraukiami tėveliai ir jų indėlis yra be galo svarbus.Klasės naujoviškos, tačiau IT įrankių nėra tiek daug, kiek tikėtasi. Mokykla kaip tik skatina mažesnį išmaniųjų įrenginių naudojimą, labai remiasi moksleivių savarankiškai daromais užrašais bei mokytojų sukurtomis programomis, kurias moksleiviai individualiai gauna kiekvienos temos ar skyriaus metu. Tose programose nurodyti mokymo tikslai, reikalingos priemonės, uždaviniai ir kt. Tai puikus įrankis, mokyklai labai padėjęs pandemijos metu.
Mokykla paliko neišdildomą įspūdį ir daugelio dalyvių nuomone buvo labai įdomu pažinti Ispanijos švietimo sistemą iš vidaus, pasiklausyti jų įžvalgų ir pasidalinimų gerąja patirtimi. Džiugu matyti mokyklą, kuri džiaugiasi savo moksleivių pasiekimais, skatina jų individualumą ir savo potencialo realizavimą,
Comments
Post a Comment