Skip to main content

Ketvirtoji kursų diena. Apsilankymas "Gencana" mokykloje

 Ketvirtoji diena ir išvykstame iš kursų vietos bei keliaujame į priemestyje esančią "Gencana" mokyklą, kuri dirba pritaikydama inkliuzinius metodus.



Vos tik atvykus mus nustebino ir nudžiugino didelės atviros erdvės lauke, kuriose moksleiviams vyksta pamokos, jie taip pat gali savarankiškai mokytis ir ilsėtis lauke. 


Mokykloje mokosi net ir patys mažiausiai vaikai (ten veikia darželis) iki pat vyresniųjų klasių. Toks tęstinumas leidžia užtikrinti ypatingą dėmesį mokiniui, jo autonomijos skatinimą bei aukštos klasės mokymą, pritaikytą individualiam mokiniui. Šioje mokykloje vaikai skatinami skaityti nuo pat mažumės, todėl visoje mokykloje įrengti skaitymo kampeliai ir bibliotekos. Mokykla dažnai naudojami projektinio mokymo metodai, juos moksleiviai atlieka kiekvieną trimestrą, o darbai visuomet eksponuojami mokyklos erdvėse. Taip pat, ypač įtraukiami tėveliai ir jų indėlis yra be galo svarbus. 




Klasės naujoviškos, tačiau IT įrankių nėra tiek daug, kiek tikėtasi. Mokykla kaip tik skatina mažesnį išmaniųjų įrenginių naudojimą, labai remiasi moksleivių savarankiškai daromais užrašais bei mokytojų sukurtomis programomis, kurias moksleiviai individualiai gauna kiekvienos temos ar skyriaus metu. Tose programose nurodyti mokymo tikslai, reikalingos priemonės, uždaviniai ir kt. Tai puikus įrankis, mokyklai labai padėjęs pandemijos metu.






Mokykla paliko neišdildomą įspūdį ir daugelio dalyvių nuomone buvo labai įdomu pažinti Ispanijos švietimo sistemą iš vidaus, pasiklausyti jų įžvalgų ir pasidalinimų gerąja patirtimi. Džiugu matyti mokyklą, kuri džiaugiasi savo moksleivių pasiekimais, skatina jų individualumą ir savo potencialo realizavimą,



 




Comments

Popular posts from this blog

Projekto pabaiga

 Sunku patikėti, bet štai ir paskutinė projekto diena... Net neįtikėtina, kiek daug visko padaryta - projektas pristatytas gimnazijai, atlikta dalyvių atranka, anglų kalbos kursai, kultūrinio pasirengimo veikla, mobilumo veiklos, atvirų pamokų vedimas ir organizavimas, konferencijos organizavimas, projekto rezultatų sklaida, pozityvios nuotaikos žiūrint į ateitį ir taikant projekto metu įgytą patirtį ir tolimesnėje profesinėje veikloje. Dėkojame darbo grupei, dalyviams, mokyklos administracijai, kiekvienam mokytojui, kuris dalyvavo stebėdamas pamokas, konferencijoje, įdėmiai klausėsi patirčių iš mobilumo, noriai domėjosi dalyvių įgytomis žiniomis. Tik kartu su visa bendruomene galime kažką pakeisti ir tobulinti, o visi projekto dalyviai būtent to ir siekė ir sistemingai darė. Džiaugiamės projekto sėkme, įgyta patirtimi ir visomis įvykdytomis veiklomis! 

Sporto ir sveikatingumo diena

  Rugsėjo 30 d., net ir paskutinę projekto dieną, pasitikdami Pasaulinę kūno kultūros ir sporto dieną, mokyklos 5–8 klasių mokiniai energingai sportavo Sveikatingumo šventėje. Šventę pradėję bendra linksma mankšta, moksleiviai dalyvavo solidarumo bėgime „Gelbėkit vaikus“. Prie šios socialinės iniciatyvos mūsų gimnazija prisijungia kasmet vis gausesniu būriu, šitaip siekdama padėti sunkiau gyvenantiems vaikams. Na, o didžiausią sportinį azartą balsiukams sužadino tarpklasinės virvės traukimo varžybos ir estafetės, kurių laimėtojai buvo apdovanoti vitaminų kupinais prizais. Džiaugiamės, kad projekto metodus galime panaudoti ne tik pamokose, o ir bendruomenės veiklose

Integruota kūno kultūros ir geografijos pamoka “Kalnai, alpinizmas ir laipiojimas”

Tęsiame projekto metu įgytų metodų taikymą ir šįkart mokytis geografijos ir kūno kultūros teko pakilti labai aukštai.  Kas iš tiesų yra kalnas? Kuo skiriasi alpinizmas ir laipiojimo uolomis sportas? Visą tai 10-kai sužinojo integruotoje edukacinėje kūno kultūros ir geografijos pamokoje, kuri vyko Scala Dream laipiojimo uolomis centre. Susipažinę su didžiausiais kalnais jų geografine padėtimi mokiniai turėjo galimybę įsivertini savo fizinį parengtumą laipiojime, kuriame sėkmingai kopė į aukščiausius taškus pasitelkdami drąsą ir ištvermę.