Gegužės 19d. įvyko integruota pasaulio pažinimo, geografijos bei anglų kalbos pamoka „Žemynai ir vandenynai“ 3b klasei. Mokytojos dalinosi įgyta patirtimi iš Erasmus+ KA101 projekto ,,Inovatyvių metodų taikymas mokymo procese dirbant su specialių poreikių turinčiais mokiniais - IMAM" . Pamokos metu buvo naudojamas grupinis darbo metodas, mokiniai buvo suskirstyti į 4 skirtingas grupes: „Geografijos pakrantė“, “Žodžių kemsynė“, „Angliškas parkelis“ ir „Kompiuterių miestelis“.
Vaikai keisdamiesi atliko praktines bei interaktyvias užduotis. „Geografijos pakrantėje“ susipažino su vandenynais bei žemynais, atpažino juos pagal kontūrus, sugrupavo pagal dydį. „Angliškame parkelyje“ buvo supažindinti su vandenynų ir žemynų angliškais pavadinimais. Vadovaudamiesi žemėlapiu ir duotais sakiniais, bandė surasti pirato lobį pagal duotus sakinius anglų kalba. „Žodžių kemsynės“ stotelėje naudodamiesi pasaulio geografiniu žemėlapiu vaikai turėjo surasti pasislėpusias geografines sąvokas ir užpildyti kryžiažodį. „Kompiuterių miestelyje“ savarankiškai atliko interaktyvias užduotis wordwall.net programoje.
Pamokos metu buvo atsižvelgiama į individualius vaikų poreikius, diferencijuojamos ir individualizuojamos užduotys. Vyko aktyvus bendravimas ir bendradarbiavimas tarp grupės mokinių ir mokytojų. Mokiniai mokėsi planuoti užduočių atlikimo laiką, po sutarto signalo keitėsi grupėmis ir atliekamomis užduotimis.
Pamokos pabaigoje įvyko apibendrinimas, refleksija, vaikai interaktyvioje lentoje įvertino savo pasiekimus.
Pamoką vedė: Ina Viskontaitė, Viktorija Juodytė ir Dovilė Gaidelytė
Comments
Post a Comment