Skip to main content

Atvira anglų kalbos ir psichologijos pamoka

 Projekto dalyvės Viktorija Juodytė ir Jurgita Kadagienė ir toliau dalinasi įgytomis žiniomis Erasmus+ projekto metu. 

Gegužės 10 dieną susijungė anglų kalbos, psichologijos ir žmogaus saugos keliai. Atviros pamokos metu dešimtokai mokėsi kovoti su stresu. Moksleiviai išsiaiškino streso priežastis ir įtaką organizmui bei išmoko naujų streso valdymo būdų. Vieną iš jų  - minčių restruktūrizaciją - moksleiviai išbandė praktiškai, gaudami jiems artimą situaciją ir bandydami pakeisti mintis, susijusias su ta situacija. Šis darbas grupėse skatino mokinių bendradarbiavimą





ir savęs pažinimą. Vėliau mokytojos pristatė "įžeminimo" technikas, kvėpavimo pratimus, naudingas programėles ir kitus naudingus būdus stresui suvaldyti.

Ši pamoka atnešė mokiniams galimybę pažinti save ir kitus, tapti pozityvesniais ir praplėsti savo emocinį intelektą.



Comments

Popular posts from this blog

Projekto pabaiga

 Sunku patikėti, bet štai ir paskutinė projekto diena... Net neįtikėtina, kiek daug visko padaryta - projektas pristatytas gimnazijai, atlikta dalyvių atranka, anglų kalbos kursai, kultūrinio pasirengimo veikla, mobilumo veiklos, atvirų pamokų vedimas ir organizavimas, konferencijos organizavimas, projekto rezultatų sklaida, pozityvios nuotaikos žiūrint į ateitį ir taikant projekto metu įgytą patirtį ir tolimesnėje profesinėje veikloje. Dėkojame darbo grupei, dalyviams, mokyklos administracijai, kiekvienam mokytojui, kuris dalyvavo stebėdamas pamokas, konferencijoje, įdėmiai klausėsi patirčių iš mobilumo, noriai domėjosi dalyvių įgytomis žiniomis. Tik kartu su visa bendruomene galime kažką pakeisti ir tobulinti, o visi projekto dalyviai būtent to ir siekė ir sistemingai darė. Džiaugiamės projekto sėkme, įgyta patirtimi ir visomis įvykdytomis veiklomis! 

Integruota anglų kalbos, psichologijos ir žmogaus saugos pamoka

 Projekto dalyvės anglų kalbos mokytoja Viktorija Juodytė ir psichologė Jurgita Kadagienė ir toliau siekia geros mokinių savijautos ir pradeda vesti tęstinį pamokų ciklą apie emocinę vaikų sveikatą, tęsiant projekto įtaką mokinių savijautai. Šįkart kalbame apie streso valdymą ir minčių restruktūrizaciją 10okams. Moksleiviai analizavo konkrečias stresą keliančias situacijas, mokėsi keisti savo mintis iš negatyvių į pozityvias, išbandė relaksacines technikas, įžeminimo metodus ir kt. Projekto dalyvės tikisi ir toliau tęsti šias veiklas, kad projektas turėtų tęstinumą ir tikrų pojūčių mokykloje.

Integruota kūno kultūros ir geografijos pamoka “Kalnai, alpinizmas ir laipiojimas”

Tęsiame projekto metu įgytų metodų taikymą ir šįkart mokytis geografijos ir kūno kultūros teko pakilti labai aukštai.  Kas iš tiesų yra kalnas? Kuo skiriasi alpinizmas ir laipiojimo uolomis sportas? Visą tai 10-kai sužinojo integruotoje edukacinėje kūno kultūros ir geografijos pamokoje, kuri vyko Scala Dream laipiojimo uolomis centre. Susipažinę su didžiausiais kalnais jų geografine padėtimi mokiniai turėjo galimybę įsivertini savo fizinį parengtumą laipiojime, kuriame sėkmingai kopė į aukščiausius taškus pasitelkdami drąsą ir ištvermę.