Šiandien mūsų projekto dalyvės dirbo kaip išsijuosusios. Įkvėptos sėkmingo apsilankymo mobilumo veiklose dalyvės pravedė net 3 atviras integruotas pamokas. Geografijos mokytoja Dovilė Gaidelytė ir gimnazijos psichologė Jurgita Kadagienė kartu su Klaipėdos universiteto psichologijos studentais surengė 6b, 11b ir 12 klasių mokiniams integruotas geografijos, žmogaus saugos ir psichologijos pamokas: „Kaip elgtis patekus į ekstremalią situaciją“ ir „Kaip elgtis esant branduoliniam pavojui“. Šeštokai susipažino, ką reikėtų daryti pakliuvus į žemės drebėjimo, ugnikalnio išsiveržimo ir cunamio centrą, kas yra panika ir kaip reikėtų elgtis ištikus panikos atakai, pamokos gale atliko Kahoot žinių patikrinimo testą. Dvyliktokai diskutavo, kaip elgtųsi branduolinės nelaimės atveju, susipažino, kaip apsisaugoti nuo radioaktyviojo užterštumo ir kaip suvaldyti paniką bei nusiraminti. Vienuoliktokai aiškinosi, kas yra nerimas ir kokie būdai efektyviausi jam suvaldyti.
Sunku patikėti, bet štai ir paskutinė projekto diena... Net neįtikėtina, kiek daug visko padaryta - projektas pristatytas gimnazijai, atlikta dalyvių atranka, anglų kalbos kursai, kultūrinio pasirengimo veikla, mobilumo veiklos, atvirų pamokų vedimas ir organizavimas, konferencijos organizavimas, projekto rezultatų sklaida, pozityvios nuotaikos žiūrint į ateitį ir taikant projekto metu įgytą patirtį ir tolimesnėje profesinėje veikloje. Dėkojame darbo grupei, dalyviams, mokyklos administracijai, kiekvienam mokytojui, kuris dalyvavo stebėdamas pamokas, konferencijoje, įdėmiai klausėsi patirčių iš mobilumo, noriai domėjosi dalyvių įgytomis žiniomis. Tik kartu su visa bendruomene galime kažką pakeisti ir tobulinti, o visi projekto dalyviai būtent to ir siekė ir sistemingai darė. Džiaugiamės projekto sėkme, įgyta patirtimi ir visomis įvykdytomis veiklomis!
Comments
Post a Comment